Fag

Guitar

Til guitar kommer du ret hurtigt til både at kunne spille små melodier og lidt akkorder. Hos os er det ikke så vigtigt, om du starter på akustisk (spansk) guitar eller elguitar – de fleste starter dog på akustisk, og så snakker vi siden om, hvad du gerne vil bruge guitaren til.
Som guitarelev deltager du i guitarlørdage, som der er 6 af i løbet af sæsonen, hvor vi mødes og spiller sammen. Er der ikke en guitar hjemme hos dig, kan du leje én hos os, så du kan få øvet dig mellem undervisningsgangene på Musikskolen – og hvis du en dag skal ud og købe din egen, så hjælper vi selvfølgelig med det rigtige valg til den rigtige pris.
Guitaren er et af de instrumenter, hvor du hurtigt oplever at kunne bruge det sammen med andre – både til guitarsammenspil og i vores bands/orkestre.
Undervisningssted: Mandag og Torsdag på Musikskolen.
Lærer: Steen Andersen.
Tilbydes som værkstedshold fra 2. klasse og som soloundervisning fra 3.-4. klasse

Tilmeld
Guitar