OM BRØNDBY MUSIK- OG UNGDOMSSKOLE

Musikskolen er del af en samlet organisation, der også rummer Ungdomsskolen, Klubber & Ungemiljøer og skoletjenesterne Naturskolen, Friluftshuset, Sejlerhuset og Middelalderlandsbyen. Ungdoms- og Musikskolen bor under samme tag, og vi forventer os meget af det miljø og de nye tilbud, vi i fællesskab er ved at etablere.

Musikskolen har egne nye lokaler, egne medarbejdere og egen leder, som refererer til lederen af den samlede ungdoms- og musikskole og til ungdoms- og musikskolebestyrelsen. I bestyrelsen sidder:

• For kommunalbestyrelsen: Harun Muharemovic (A) Formand, Syed Aejaz Haider Bukhari (A), Elif Demir Gökce (u.p.)
  • For organisationer med særlig interesse for ungdoms- og musikskolearbejdet: Alexander Bruhn Skjøth (SF) og Anne Hartvig (A)
  • Medarbejderrepræsentanter: Sascha Ravn Åxman (Naturskolen), Gustavo Cardinal (Musikskolen), Youssef Chaykh (Klubber & Ungemiljøer)
  • Elevrepræsentant: Sander Rosentrætter