Klaver værksted

I klaverværkstedet er 3-4 elever samlet i en lektion på 45 minutter, hvis der kun er 2 elever på holdet får de 30 minutters undervisning. I klaverværkstedet bruger vi el-klaverer så du enten kan spille for dig selv med høretelefoner på eller uden høretelefoner hvor alle spiller sammen som en gruppe.

I klaverværkstedet er instrumentalundervisningen og sammenspilsundervisningen samlet i en lektion. Derfor skal du kun til musik en gang om ugen. Du kan gå på klaverværkstedet i op til 2 sæsoner

Du kan ikke leje et klaver på Musikskolen og du skal selv have et klaver hjemme. Der er nogle krav til instrumentet, så Musikskolen vil gerne hjælpe med at vælge det rigtige. Ring og snak med Musikskolen eller spørg din lærer hvad du skal købe, så du får mest muligt for dine penge og undgår fejlkøb.

Klaver værksted